Precious Moment

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Sunday, November 2, 2008

1st day

hallloooohaaa...ari ni merupakan ari pertame aku buat blog.bkn la bemakne sblum ni tak pernah buat.pernah buat tp utk assignment la.kali ni adalah blog utk diri aku sendiri.khas utk sape2 yg sudi utk menjenguk jenguk blog aku nih.

so for da 1st day buat blog ni.aku rase xcited.rase cam tak nk berenti jari jemari aku ni menaip.anyway bgus gak.at least aku bleh improve skill menaip aku.rite??tkdela menaip mcm ciput cedut mahupun kekure.hahaahhaa klo ade sape2 terase aku mntak maaf la.tkde niat pun.

erm mcmane aku bleh sangkut buat blog ni.ni keje sorang member aku la.yg bg pengaruh bruk kat aku suh buat blog ni.haaahhaa jgn mrah cik wahi.nnt kene juai.eh ape aku ni 1st day buat blog dh sebut name die.kang die prasan plak kang.

nway aku nk g mkn.lapar.see ya

No comments: