Precious Moment

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, July 7, 2010

malang tak berbau!

salam all,

ingat lg previous entry? (sigh..sigh & still sigh)

from previous post...aku ade mention kan psl my porsche n my baby savvy nk kene repair @ roadtax mati

...mane nak sangka sedang rancak merancang budget...

:CASE:
last day bawa my porsche g ofis.otw blk tayar pecah plak.PAPP! (tepok dahi sndiri!)...tp

GAMBATE!!!

take a risk utk jln sampai kl sentral (him tunggu kat stu utk blk keje same2)

alhamdullilah selamat sampai kl sentral dan him pon terus tukar tayar spare...tp

OMG!!!

spare tyre pon tkde hangin!WTH!arrrghhh

tawakal je bawa sampai petrol station kat jln sentral utk isi hangin...tp

OMG!!! (again)

sampai2 je pam angin takde plak (boleh sabar lg aslong him ade) him dah start nak ngamuk2 so aku kene la cool (klo dua2 amuk mau meletop petrol station tu)

dua2 baru blk keje so same2 penat.ingat leh la besuka ria skali tayar pancit daa.aiyaa

:SOLUTION 1:

him try call member2 utk pick up kami or bawakan other spare tyre...tp

HAMPEH!!! (member xleh pakai)

:SOLUTION 2:

call abg lan (bro in law) minta tolong bawakan spare tyre...

YESSSS! he willing to help.TQTQTQ

:BANTUAN TIBA:

satu jam lepas tu nampak kete abg lan (penantian satu penyeksaan)...tp

OMG!!!

dalam kete tu ade alang, mak n abah sekali...WAHHHH mcm nk g pesta plak ramai2 nih...
(aku n him muka dh cuak)

di sebabkan mak n abah ade...jd him sekali lg menunjukkan kegagahan nye menukar tayar sampai keluar peloh jantan ko (kt klsentral td tkde plak bepeloh2 cmtu) ahaks!...

:ENDING:

kami semua singgah kedai makan sebab semua orang dh lapar dan sempena meraikan keselamatan semua orang (hah?)

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

pe? ingat dh settle??? skang ni aku kene pk mcmane nak beli tayar baru? sebijik tayar RM 150 (ori ye xmo yg 2nd hand)

hmm klo nak ikotkan total previous entry RM970+Rm150 = ???

Senang cite...
sape2 ade RM1500 bg aku.bleh?


btol la orang kate "MALANG TAK BERBAU"...kalo aku dpat bau malang tu...
agak2nya hidup ni tkde thrill langsung kot (nk psycho diri sendiri)
asal bau malang je aku lari.asal lari je aku bau malang
(abaikan diri aku yg dh makin weng weng dek kerana malang yg tak berbau)





p/s: Kejadian ini buat aku semakin mengenali him. LUSM :)

2 comments:

Miss Haniza said...

LUSM tu ape???

aleya said...

hahahah aderla...klo dpt teka i bg u romantic kisss