Precious Moment

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Sunday, August 15, 2010

recovery@konvo

salam all,



lame tak hupdate blog ni since post yg lepas.
seminggu sudah arwah pergi meninggalkan aku.

: yang tinggal hanyalah kenangan, kenangan dan kenangan :

semalam pagi sempat ziarah kubur arwah
kali ni lebih kuat. aku redha dgn permergian arwah
nk buat kek coklat utk adik2 arwah raya ni.yummy
(insyaAllah arwah akan dapat kek coklat yang lebih sedap "kat sane")




END UP HERE
.
.
.
.
NEW STORY

sepatutnya aku update news ni awal lg.
but since emosi not stable enough aku tak dpt update news ni.

ekculi, last week cik wahi aka cik epal bertandang ke umah aku sempena konvo cik azua (harap wahi tak serik dtg umah lg)



dh lame tak berjumpa.masing2 dh ade halu tuju hidup masing2.



wahi, me, azua(si gadis konvo), ain



: ni la kami since 2004-2010 :



"Tahniah semua graduan UNITEN 2004-2010. Moga hidup lebih bermakna dgn ilmu yg ada"




p/s: ape yang terjadi semalam, kelmarin, tulat dan hari sebelumnya...semuanya kenangan terindah yang pernah aku alami

2 comments:

Cik Epal said...

ade org konfius sapa yg konvo sbnrnye.. nk wat camna. gamba org yg konvo lg sket dr yg x konvo :p

aleya said...

haha biase la gile kamera gtu la jdnye :P