Precious Moment

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday, January 4, 2011

tutup 2010.buka 2011

salam all,

fuh! fuh! tiup2 skit.jgn kuat sgt sbb tkdela lame sgt blog ni terbiar.baru 2 bln hehe

sebelum ape2 nak kene wish dulu mcm blogger2 lain buat



HAPPY NEW YEAR!!

ok done!

ingat lg pasal my BigB? BigB ni one of my wishlist.nk pakai kreta sedan.xmo kete2 compact lg.akhirnya termakbul di tahun 2010



BigB adalah hasil utk penutup tirai utk tahun 2010

kalo dh ade penutup mesti ade pembukakan. so, utk pembuka tahun 2011



sy kini adalah tunangan him berkuatkuasa 1/1/2011

spongebob ngan patrick tu salah satu brg hantaran.cupcakes!



ni dia nye permintaan. layan kan aje

ok! cukup utk buat penutup 2010 dan pembuka 2011

p/s: blog terbiar. rasa besalah.

4 comments:

Cik Epal said...

pasai pa muka tertutup?

aleya said...

tu original ma..

Fyn, Lee said...

weyh aku tao gmbr tue dtg dr mane! n owh my onew!!! Ko bli keta br! ble nk bwk aku jln2 naik keta br! kekeke ptt la ko bria nk antar aku blk~ ko nk show off ea kekeke :P windoo kamo!

aleya said...

che'gu fyn:
1. gmbr tu dr tag pic ko.sengal!
2. aku nk bw ko jln.ko je bz amat.dol!
3. kete tu baru tapi HUTANG!!!!klo cash aku park kt umah ko sambil bunyi hon.pon!pon!
4. aku jgk rindu same ko.rindu amat2