Precious Moment

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Monday, April 4, 2011

kene tag!

salam all,

rindu sy tak?hohoh


dah lame aku menghilang terpakse muncul blk ni sume gara2 cik niza yang dgn penuh niatnya telah menge'tag' aku dlm blognye.cet!

dek kerana itu..ni jwpn sy...

5 tarikh penting
1. 27-12-1986 (me)
2. 30-4-1986 (him)
3. 29-12-2009 (uNme)
4. 01-01-2011 (uNme)
5. 01-07-2009 (me)

5 perkara saya buat semalam
1. kemas umah (like bibiq huh)
2. cuci myBigB (like bangla hoh)
3. amik & hntar him @klsentral
4. tgk tv (hindustan..hamara dil apke paas hai..ewah)
5. nonton abpbh (ucop wilcha haha)


5 perkara buat saya gembira
1. bila jalan tak jem (mcm time cuti skool or raye)
2. bila kad touchNgo masih byk RM
3. bila jln2 dgn him..g pasar mlm dpn umah pun xpe...lalalala
4. bila tgk myBigB yg ku byr installment tiap bulan tu berkilat2 sampai leh wat cermin
5. bila tak payah pegi keje!!!


5 perkara sebab jawab soalan
1. opkoz menjawab sbb telah di tag!
2. menjaga hati sahabat seblogger
3. menghabiskan sisa2 hidup
4. atleast terupdate jgk blog aku ni
5. sbb...sbb...sbb aku nye blog..suke ati r nk update ke xmo :P

5 kawan utk di tag
1. ain
2. kiman
3. ila
4. wahi
5. willy


p/s: TQ cik niz kerana telah mengaktifkan blog sy semula ~wuuuwuuu~ (goyang gaye sinchan)

4 comments:

cik epal said...

asal "perkara yang wat semalam" no 3 tu xde komen? hahahah~

aleya said...

komen dia censored hohoho

~~kimz~~ said...

waaa... saya pun kena tag...wawwawaw :(

aleya said...

ye en.kiman...pe lg jwb cpt :P