Precious Moment

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Monday, July 18, 2011

dulu.kini

salam diary,

azam pd diri utk update setiap hari. ape kan daya. aku cume manusia biasa

minggu2 yg dilalui sgt la hectic. keluarga. keje. tunang. sampai tkde masa utk diri sendiri.

diri sendiri??hmm bru aku sedar. makin lama aku makin kurang kwn. klo dulu sebut je nk kemana. aku dikelilingi kwn2. nk lepak? ke mane saje? bila2 masa saje? sebut. pasti jadi!

...but now, no more...


tp itu tak bermkne aku lupe kwn2 aku. sentiasa ingat.

...is just i have other commitment to commit with...

bkn menyesal dgn ape yg ade. cume rindu pd kenangan dlu. rindu pd pengalaman yg mengajar aku erti berdikari.







...time was running so fast. i was 25 this year. no more gaming. lot of decision to make...




p/s: really miss all my old friends T____T

6 comments:

Cik Epal said...

kan. sangat windu kot :(

aleya said...

yup.sorry to u too ;-(

Aisyah Rahim said...

aleya, jgnla sedih2.. sy kan ada, dapat menceriakan suasana aleya.. hiks

aleya said...

haa mane kamu ecah?bpe hari tak masuk ofis?

~~kimz~~ said...

jom g makan.. saya belanja...

aleya said...

yeay..ade kwn nk belanje mamam...