Precious Moment

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Sunday, July 24, 2011

tangan beri vs tangan terima

salam diary,

bukan mengungkit. bukan membangkit
bukan tak tulus. bukan tak ikhlas


aku memberi bukan utk mendapat sesuatu. aku memberi hanya utk membantu pd yg perlu.
kerana ku tahu itu tanggungjawabku!



tp aku hanya manusia biasa. punya rasa utk kecewa. punya hati utk berduka. punya perasaan utk terluka


salah ke?

kirenya ku mahu sikit penghargaan. kirenye ku mahu sikit ucapan terima kasih.


knp hanya aku di pandang sepi..? knp hanya aku di pandang tepi..?
atau mungkin ianya hanya mainan perasaan. perasaan jahat yg telah di kuasai setan!



"YA ALLAH"
"hanya pda mu ku pohon utk diberi kekuatan hati. agar ku ikhlas dlm setiap pemberian"






tangan yg memberi lebih baik dari tangan yg menerima




p/s: perut minta di isi. tp seleraku mati di sini. aku lapar la...demn!

7 comments:

Unknown said...

anggp shjelh itu sedekh kamu..jika mereka tidak menghargai tidak mengapa..sesungguhnya Allha sgt menghargai

aleya said...

insyaAllah...selalu ku pohon kekuatan hati

COOL...

Adie Achim said...

Nice entry!
Jalan-jalan cari blog!
Follow u! follow me back ok. TQ!

aleya said...

thanks adie..dtg sini lg k..

done following u :D

aleya said...

thanks abszeen..dtg jln2 sini lg k..

follow u back :D

~~kimz~~ said...

follow boss kecik.. jiwang jugak boss kecik nie ek.. heheh...

cantik susun kata... suke laa...

aleya said...

kimz: jiwang eh..aiseh...luah yg tebuku dlm bentuk halus hikhik

dlu cecite nk jd sastrawan negara....ape kan daya bm lintang pukang jdla sustrawardoyo je heeeee :P