Precious Moment

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Sunday, August 14, 2011

감사합니다 = kamsahamnida


salam diary,

atas permintaan mereka..amik ko entry baru ni hikhik

ntah ape yg di tunggunya. suh aku update blog ni.

serius aku bkn penulis blog tegar mcm sesetengah blogger. erti kata lain aku bukan blogger sejati

hanya blogger tah* ayam heeee

wondering ~ mungkin dr setiap entry yg aku buat mereka2 dpt tau ape yg jd pd aku

yup. blog ni sama mcm blog2 lain. yg cerita psl diri mereka. hdup mereka. keadaan sekeliling

"deep in my heart...appreciated to all readers"
Kamsahamnida!!






suke singgah. xsuke bleh blah

- i'm on planning doing sumthing. will be update soon. -

pls..wish me luck!


p/s: hari ni genap 2 minngu berpuasa. syukur masih d beri kesempatan. baju raye sekeping pun tkde lg. dem*!


2 comments:

Cik Epal said...

apakah yang di plan kan itu?

aleya said...

jeng jeng jeng..

hari ni berusaha laksanakan..

klo menjadi hari ni jgk hupdate nyah