Precious Moment

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Sunday, August 7, 2011

Liar!

salam diary,

d tipu. d permainkan. d perbodohkan

keadaan: perasaan sangat2 d sakiti. bgun pg rasa nk tdo blk. tp mata ni degil. xnak tutup

alteratif lain: main sudoku. tp tak satu pun aku dpt jawab. sh*t!

tak tahu nk meluah pd siapa. nnt d kata bukak pekung sendiri.

aku keliru. ape harus d buat. aku buntu

ketika buntu mencari Yang Esa. ketika senang aku lupa utk besyukur.

terasa diri tak layak utk meminta. diri ini sgt hina.

tp hanya DIA aku ada ketika ni. berilah aku petunjuk YA ALLAH

jika putus: amat memalukan

jika diterus: mampu ke hati ni terus berpura2?

---d hina. tesco ampang. duit RM10,000---






p/s: kalau aku mati. diary ni pengganti diri. utk kau!




8 comments:

Cik Epal said...

sabar oke :)

aleya said...

im okay :D

Cik Epal said...

ok la sangat kan. dah2. g la air idong tu. da meleleh2 :p

aleya said...

nope.i'm not :)

AinSha'ari said...

y dear?r u ohkay?have problem wif fiance?biasa la tu....sama gak cm ain dlu..tp doa bebanyak...kalo jdoh kuat, akn tetap bersama ^_^

aleya said...

@puan ain: hehe puan yg chomey lotey im okay je =D

**ohh kene mintak petua kebahagiaan nih**

AinSha'ari said...

petua?lepas kahwin InsyaAllah semuanya ok...even thou skrg ni pon rs mcm pengntin baru lagi!!haha...yg penting, menghargai pasangan..itu aja..kalau igt apa yg dia buat utk kita, InsyaAllah kita akn lbh syg dan hargai dia...cewahhh!!

aleya said...

TQ atas petua :D

boleh bukak klas same kamoo nih..