Precious Moment

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Monday, June 21, 2010

bad Monday...is it???

salam all,

set alarm pkul 530am.snooze.betol2 bgn pkul 610 am.OMG!i'm late (xleh naik kete dh kene naik train) cepat2 besiap.640 kluar umah jln kaki g train.train buat hal.mcm senga* je.berenti lama2.dahla aku xsempat bfast (klo naik train aku kene bfast takut collapse.pernah jd). so kuatkan je diri.org mmg ramai gle.1st day skola stat semula kot (selalu pun mmg ramai org). sedikit sinar cahaya sbb aku dpt duduk pg ni dr stat journey from gombak to kerinchi.yeay :D

finally...aku sampai office around 750 am.Alhamdullilah aku selamat sampai :)

p/s: Ya Allah Ya Tuhanku. Sesungguhnya Kau Yang Maha Berkuasa. Kau lindungi lah diri ku dari sebarang kecelakaan. Selamatkanlah perjalanan pergi dan balik ku demi mencari rezeki untuk diriku.keluargaku dan org2 yang aku sayangi.Aminnn

2 comments:

Miss Haniza said...

Today is a greatttt day!!!

aleya said...

hmmm i hope so :(