Precious Moment

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Friday, June 18, 2010

cocok!

salam all,

ape kene mengena tajuk entry dgn story aku kali ni, tgahari td g bank kat bwh ofis ni hajat hati nk kluarkan duit skit utk belikan air yogurt utk anak2 buah kesayangan kat umah.kali petama cocok...duit xkluar.resit pun xkluar.nasib baik kad atm aku kluar semula.masih xputus asa.aku cuba cocok buat kali kedua....akhirnya dgr bunyi mesin tgh kira duit(sila bayangkan bunyinya) dan duit pon kluar.hati gembira dpt duit.tp tepikir sejenak duit dh makin kurang la gamaknya.resit pon kluar.tarik.tgk resit(mula rase pelik).tgk lg skali.....mak aihh dia tolak duit aku double.meng*ng!apehal plak duit aku kene tolak double nih.xleh jd.nk masuk kaunter tutup sbb lunch hour.sabar.kul 230 aku turun bank semula.buat claim.buat aduan.diorang suh aku isi form aduan dan claim dlm masa 5 hari bekerja aku akan dpt balik duit tu semula.so tunggu next entry samada dpt atau tak duit aku semula

p/s:berani krn benar.dah hak ko berani la pertahankan.wlpun nilainya tak sebesar mana

5 comments:

Miss Haniza said...

dah dpt claim bole belanje ni :)

aleya said...

haha claim la sgt.bleh2 kte g karipap nnt eh :P

Miss Haniza said...

nak curry puff tau bkn karipap (cik niz mmg demand).hehehe...

aleya said...

ish sape dpt cik niz mmg untung la badan ngeh ngeh

Miss Haniza said...

Amboi2. cantiknye wall. i jeles u..