Precious Moment

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, June 23, 2010

Hari Bapa = Permata Hijrah

salam all,

dh lewat ke utk post happy fathers day kat sini?hmmm xkot..sbb blog aku.suke hati aku la nk post ble2 kan...ngeh

entry ni nak bgtau aku dh beli kan something utk abah sempena hari bapa (dh ade hadiah baru bleh post entry :P) ..agak2 u all pe la hadiah yg utk abah?(tgk kt tajuk maybe u all tau) ....hmmm rite! belikan produk penjagaan mata tu utk abah

Diri Abah
Nama : Senin Bin Mohammad
Umo : 61 thn
Jenis Penyakit :
1. Diabetis(tahap guna insulin ubat pil tak bekesan dah)
2. Darah Tinggi
3. Pernah operate mata sbb katarak
4. Pernah operate kaki sbb kencing manis

abah pernah buat katarak surgery utk mata kiri 2 thn lps...bln 9 ni mata kanan dia pulak perlu di operate... abah pernah besuara nak try produk ni...

so tanpa sebarang penangguhan lg aku pun bw mak ngan abah g carefour wngsa maju smlm (produk tu ade jual kt sini). lps dgr explanation,salesman tu syorkan abah guna produk yg paling bekesan (kompem la produk yg plg mahal kan) base on abah punya jenis penyakit.



Total semua produk kat atas ni RM1219.50 (wow...buntang biji mata aku)

tp...

ade promotion...semua produk ni RM500 (fuhh lega skit) sahaja tak termasuk alat yg mcm spec tu sbb org yg ade diabetis x disyorkan guna (bahaya utk saraf)


lastly..mcm biasa la perangai aku..."ermm tkde ape2 free gift ke?"hehehe....


ni la free gift aku dpt (utk resdong)

HOPE:

InsyaAllah lps abah guna produk ni mata dia akan ok tanpa perlu buat surgery lagi. Amiin. Sayang abah sgt2. Sesungguhnya hadiah ni tiada nilai jika dibandingkan dgn jasa abah mendidik kami.Terima kasih abah (terharu.sedih)


p/s: lupa nak mention...hadiah hari bapa kali ni adalah hasil sharing is caring btw aku, along n alang (angah dh beli hadiah lain utk abah)

3 comments:

Miss Haniza said...

Cik niz tak bagi ape2 pun kat ayah..bagi kissy2, huggy2 je..

~~kimz~~ said...

bagusnya aleya nie..insyaAllah xrugi pape pun selagi kite menyayangi parents kite..

aleya said...

cik niz: kissy n huggy is more valuable as long as kte ikhlas :D rite

kiman: InsyaAllah berkat doa mak abah hmm :D