Precious Moment

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Sunday, June 27, 2010

i choose...

salam all,

ptg ni nak update kt u all semua pasal my entry last nite...seem likes dgn siapa aku pilih utk breakfast pagi td whether with 'him' or 'they'...who do u think i'am breakfast with???




well.........




im going breakfast with 'they' tapi kat umah je tak jadi pegi tasik titiwangsa as 'they' ask alasan yg aku bg utk tak pegi is nk beli barang dapur (still remember my previous2 entry about tesc* @ carrefou*...ya dat rite!dat my excuses)




so...lps breakfast with 'they' aku ajak 'him' utk teman aku beli barang2 dapur kat carefou* je (terasa mahal plak.seyes!dis month dh overbudget rm280++ so nxt month nk beli tempat lain plak! arrrgggghhh)
settle beli barang dapur me n 'him' g lunch so tkdela ralat sgt xdpt breakfast ngan 'him' pg td




again...settle belanja brg2 dapur for dis month.fuh!


ni tak termasuk minyak, telur dan buah2an ye.huiishh



haaa...ni pic abg telor tgh memilih telor2 yg berkualiti (berselera aku mkn telor nnt :P)




p/s: Ya Allah Ya Tuhankan Yang Maha Pemurah. Murahkan lah rezeki hambamu ini agar dapat aku berbakti kepada orang2 yang aku kasihi.Aminnn

No comments: